☐ Reklama w gazecie
Szanowni Państwo
Chojniczanin.pl to lokalny miesięcznik społeczno-historyczny ukazujący się na chojnickim rynku od listopada 2010 roku. W tym czasie gazeta ewoluowała od 16 stronicowej gazety informacyjno reklamowej
do lokalnego miesięcznika społeczno-historycznego o objętości 32 stron i stałym nakładzie 6000 egz. (nakład może być w każdej chwili dowolnie zwiększony). Kilkanaście lat obecności na chojnickim rynku wydawniczym oraz wiele wydanych egzemplarzy pozwoliło nam zrozumieć mechanizmy działania tego rynku i potrzeby chojnickiej społeczności. Chojnice to dynamiczny ośrodek regionalny, którego „atutem” jest brak w promieniu ok. 100 km większych miast. Stają się one więc automatycznie lokalnym centrum do którego na zakupy przyjeżdżają nie tylko mieszkańcy powiatu chojnickiego ale również mniejszych powiatów ościennych: Sępoleńskiego, Człuchowskiego, Tucholskiego, Kościerskiego i Bytowskiego. Daje to ogromne możliwości na polu reklamy i promocji.
Gazeta jest bezpłatna i dystrybuowana w systemie stojaków rozmieszczonych w kluczowych „handlowo” punktach Chojnic.
– w dwóch największych marketach (Careffour i Kaufland)
– domu towarowym „RESLER”,
– Centrum Parku Wodnym,
– Chojnickim Centrum Kultury,
– w największym w regionie salonie łazienek „Eurostandard”.
Ponadto:
– w Promocji Regionu Chojnickiego,
– czytelni Miejskiej Biblioteki Publicznej,
– w Banku Spółdzielczym w Chojnicach,
– na targowisku miejskim „Młodzieżowa”
– w lokalach gastronomicznych, np. pizzeria „Bazylia”, „U Irasa”
Cennym punktem dystrybucji jest Powiatowe Centrum Edukacyjno Wdrożeniowe gdzie organizowane są liczne przedsięwzięcia biznesowe typu szkolenia, wykłady i konferencje. Pozostała część nakładu jest dystrybuowana do kluczowych punktów sprzedaży detalicznej (sklepy osiedlowe) i współpracujących przedsiębiorców oraz do Urzędu Miasta i Starostwa Powiatowego.
Charakter pisma, jego „przeładowanie” materiałami miejskimi o charakterze historyczno kronikarskim, a szczególnie całostronicowa rubryka z zapowiedziami wydarzeń na nadchodzący miesiąc powoduje, że gazeta nie „ląduje” w koszu po przewertowaniu, ale tak jak program telewizyjny gości u klientów do końca „okresu ważności” zapowiadanych wydarzeń i imprez. Powoduje to drastyczne, w cyklu miesięcznym, obniżenie kosztów reklamy w stosunku do publikacji w tygodnikach.
Ponad to niezaprzeczalnym plusem bezpłatnej gazety jest to że trafia ona do zdecydowanie szerszego spectrum odbiorców a wydrukowany nakład rozchodzi się w całości i „bez zwrotów”.
Dodatkowym atutem jest też posiadanie przez nas portalu internetowego www.chojniczanin.pl